Pratite nas

Kako je nastala mirišljava jelkica?

Smart

Kako je nastala mirišljava jelkica?

jelkica

Svi vozači su se bar jednom susreli sa mirišljavom jelkicom, bilo da su je kupili ili dobili prilikom neke promocije. Nekima je ovo „čist kič“ dok drugi obožavaju da i u svom skupom automobilu okače mirišljavu jelkicu.
Na miris osveživača za automobil svi smo navikli, pa mnogi od nas više o njima i ne razmišljamo te ih jednostavno samo kupujemo. Kao što volimo da nam kuća lepo miriše, isto je i sa automobilom zar ne?

Jelkice za automobil po pristupačnoj ceni, kako su nastale?

Njih kupujemo po navici jer su svuda dostupne po pristupačnoj ceni, ali kako su one zaista nastale?

Da se onda vratimo u 1952. godine jer je ovaj popularni izum tada nastao, a napravio ga je Džulijus Sejman – hemičar po obrazovanju, a rodom iz Kanade.

Prema dostupnim informacijama ideja mu je došla kada mu se vozač mlekare požalio kako užasno miriše proliveno mleko.

Sejman je onda dizajnirao efikasan osveživač za automobil, a pre svega koristeći svoje iskustvo ektrakcije eteričnih ulja iz kanadskih zimzelenih stabala. Samo dve godine kasnije, 1954. on je podneo patent za papir impregniran supstancama koje mogu da unište mirise i sveže vazduh. Tada mu je i dao prepoznatljiv oblik jelkice, razvio više mirisa – i upravo krenuo u osvajanje svetskog tržišta.

Zašto baš jelkica?

Ovo su se pitali svi, a njen tvorac je rekao da ga je ona podsećala na domovinu, s obzirom na to da ga je dizajn podsetio na vreme koje je proveo u šumama Kanade i pronalaženjem eteričnih ulja. Vrlo brzo je dodatno razvijao svoj patent koji je osvojio prvo tržište Amerike, a kasnije i čitavog sveta. Dokazao je da jedan inovativni proizvod može da izgleda sasvim jednostavno, ali naravno ukoliko se svaki proces proizvodnje podvrgne rigoroznim testiranjima kvaliteta.

Danas u svetu postoji čak 50 nijansi ukusa jelkica, a koja je vaša omiljena?

Continue Reading

➡️ Radio host ➡️➡️ Event manager ➡️➡️➡️ Copywriting ➡️➡️➡️➡️Social media manager

Ostavite komentar

Napišite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Na vrh