Vesti
Škoda ima novi vizuelni identitet
Novu generaciju Škodinih modela automobila nećemo videti sa dosadašnjim amblenom već će se koristiti nova oznaka obelodanila je ova kompanija.
U trenutku sa otkrivanjem novog identiteta, škoda je predstavila i Modern Solid dizajnerski jezik, a tom prilikom čelnici kompanije potvrdili su i da su kreirane dve verzije: ažurni klasični amblem i slovni znak.
Kako prenosi autoblog, šef marketinga Martin Jahn je prilikom otkrivanja novog logoa rekao: „Smatramo ovo kao savršenu priliku da naš brend prilagodimo deceniji transformacije“.
Novi amblem sadrži dve različite nijanse zelene, nazvane Emerald i Electric, za koje Škoda kaže da predstavljaju ekologiju, održivost i elektromobilnost.
Kupce novih modela Škoda Superb i Škoda Kodiaq očekuje vozače od 2024. godine, a očekuje se da će biti prvi koji će ga nositi, nakon čega sledi osvežena Škoda Octavija.