Vesti
Hoće li Seat biti ugašen?
Čini se da je jedan od najzapostavljenijih brendova unutar Volkswagen Grupe upravo model Seat, a da li je na taj način i narušena budućnost ove španske kompanije?
Uspeh koji je nedavno zabeležen lansiranjem marke Cupra, proširena je ponuda krosover modelima, pa je i ovaj španski brend privukao mlađu publiku ali i ušao u neko mirnije razdoblje.
Saglasan je sa ovim i prvi čovek Volkswagena gospodin Thomas Schafer koji ipak nije siguran u dugoročnu budućnost pomenutog brenda: Nećemo ubiti Seat. Ali moramo odlučiti o njegovoj budućnosti. Još uvek radimo na planu za Seat, ono što znamo je da je siguran do 2028. ili 2029. On je ulazni model za mlađe kupce i igra važnu ulogu u Evropi, posebno u Španiji, Velikoj Britaniji i Austriji“, izjavio je Schafer u intervjuu za britanski Autocar.
Model Seat će ipak morati da pričeka kako bi baterije dodatno pojeftinile, pa da on i snažnije krene u tom smeru. Do tada mu ostaju isključivo plug-in hibridi, a postoji i mogućnost da Seat postane takozvani brend mobilnosti i da nudi jeftina gradska vozila u najam.
Portal index.hr piše da se Seat sada definitivno nalazi u nezgodnoj situaciji. Ukoliko opstane kao masovni proizvođač automobila, kosićese sa Škodom, pa bi se lako moglo dogoditi da on postane i suvišan.